مکانیکی سیار در امداد خودرو هراز

مکانیکی سیار در امداد خودرو هراز | خدمات امداد خودرو هراز با تیم مجرب و تخصصی بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد . تیم امداد خودرو هراز با دارا بودن انواع خودرو یدک کش در کنار شماست.

مکانیکی سیار در امداد خودرو هراز
مکانیکی سیار در امداد خودرو هراز

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو هراز می باشد. امدادخودرو سیار هراز با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.

شماره مکانیکی سیار 09113074009 می باشد. در هر کجای از جاده هراز که خودروی شما دچار مشکل شود میتوانید با شماره تعمیرکار سیار هراز تماس حاصل نمایید. تعمیرکاران سیار امداد خودرو هراز در کوتاهترین زمان خود را به محل شما می رسانند.

امکان خرابی در هر خودرویی در جاده وجود دارد. داشتن شماره مکانیکی سیار مطمئن به شما آرامش در هنگام رانندگی میدهد.مکانیکی سیار مطمئن خودروی شما را در محل بدون هزینه های اضافی تعمیر مینماید. در بسیاری از موقع نیاز به حمل خودرو نیست. خودروی شما در محل قابل تعمیر و بسیاری از قطعات نیز در محل قابل تعویض می باشند.

خدمات مکانیکی سیار – تعمیرکار سیار

خدمات مکانیکی سیار توسط شرکت امداد خودروی هراز بسیار متنوع می باشد. هر مشکلی که خودروی شما داشته باشد توسط ما در محل برطرف میگردد. امداد گران ما مجهز به قطعات اورجینال انواع خودروهای خارجی و ایرانی هستند. در صورت لزوم قطعات خودروی شما در محل تعویض میگردد.

مهمترین مشکلاتی که در جاده برای مردم اتفاق می افتد خرابی قطعات خودرو و در نهایت خاموش شدن ماشین می باشد.

هزینه تعمیر خودرو در محل مطابق با نرخ اتحادیه می باشد. امداد خودرو هراز با سیستم هماهنگ بر روند تعمیر خودروی شما در محل نظارت میکند. تمام مراحل از پذیرش و ارسال مکانیک سیار و محاسبه هزینه تحت نظارت امداد خودرو سیار هراز می باشد. همچنین لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند لوازم یدکی بنز و هیوندا و سایر برندهای معتبر موجود است.

به هیچ عنوان خودروی آسیب دیده را روشن نکنید و با آن رانندگی نکنید. این عمل موجب اسیب رساندن به سایر قطعات خودرو میگردد. در این مواقع با یک مکانیکی سیار مطمئن تماس حاصل نمایید.

امداد خودرو شبانه روزی هراز با خدمات امداد جاده ای و مکانیکی سیار در خدمت رانندگان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
حمل خودرو
امداد خودرو