یدک کش خودرو هراز

امداد خودرو هراز | خدمات امداد خودرو هراز با تیم مجرب و تخصصی بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد . تیم امداد خودرو هراز با دارا بودن انواع خودرو یدک کش در کنار شماست .

یدک کش خودرو هراز
یدک کش خودرو هراز

یدک کش خودرو هراز

شرکت امداد خودرو هراز با بیش از 20 سال تجربه درخشان در ارائه خدمات امداد خودرو در شمال کشور ، آماده به کمک به شما در هر نقطه‌ای از شمال هراز هستیم. با تیمی مجرب و متخصص، ما به شما خدماتی سریع، قابل اعتماد و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم.

خدمات متنوع ما شامل امداد رانندگی ۲۴ ساعته، یدک کش ، خودرو بر ، کفی خودرو بر و … می‌باشد.

با شرکت امداد خودرو هراز، مطمئن باشید که در هر شرایطی، همراه شما خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شرکت امداد خودرو هراز – همیشه در کنار شماست.

یدک کش خودرو هراز

ماشین یدک کش می‌تواند خودرو را به یک مکان امن یا یک تعمیرگاه منتقل کند. یدک کش‌ها از دو قسمت اصلی تشکیل شده‌اند:

بخش جلویی که شامل فضای راننده و موتور است، و بخش عقبی که شامل دستگاه‌های برداشتن و حمل خودرو است. یدک کش‌ها بر اساس اندازه، قدرت و نوع دستگاه‌های عقبی، دسته‌بندی می‌شوند. برخی از مزایای استفاده از یدک کش عبارتند از:

  • جلوگیری از آسیب بیشتر به خودرو
  • حفظ امنیت راننده و سرنشینان
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • رفع مسئولیت قانونی

انواع یدک کش خودرو

انواع یدک کش خودرو عبارتند از:

1.یدک کش: integrated این نوع یدک کش برای وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس مناسب است. این دستگاه دارای محورهای اضافی و بازوهای قدرتمند است که به ثبات و امنیت بالاتری در جابجایی خودروها کمک می‌کند.

2 .یدک کش :flatbed این نوع یدک کش یکی از رایج‌ترین و ایمن‌ترین دستگاه‌های یدک کش است.

این دستگاه دارای یک سطح تخت و طولانی است که خودرو را روی آن قرار می‌دهد و با کشیدن آن به عقب، خودرو را به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند. این دستگاه قابلیت حمل چندین خودرو و حتی قایق را دارد.

3.یدک کش: wheel lift این نوع یدک کش شبیه به یدک کش‌های زنجیری است که در گذشته استفاده می‌شد. اما به جای زنجیر، از یک میله فلزی استفاده می‌شود. این میله در زیر دو چرخ جلو یا عقب خودرو قرار می‌گیرد و با بالابر هیدرولیک، خودرو را از زمین جدا می‌کند. این دستگاه نسبتا قیمت مناسب‌تر و سبک‌تر است، اما از لحاظ امنیت، با سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست.

4.یدک کش  :hookاین نوع یدک کش با استفاده از زنجیر، خودرو را به عقب خود کشیده و جابجا می‌کند. این روش در گذشته بسیار پرطرفدار بود، اما بعدها مشخص شد که باعث آسیب رسیدن به سپر و محرک خودرو می‌شود. بنابراین، فقط برای خودروهای فرسوده و بدون استفاده مناسب است.

حالا بریم سراغ جاده زیبای هراز تا این جاده را بهتر بشناسیم.

امداد خودروی هراز

جاده هراز کجاست

جاده ۷۷ مسیر اصلی بین استان‌های تهران و مازندران است. این جاده از درهٔ رود هراز عبور می‌کند و نزدیک‌ترین مسیر به قله دماوند است. این جاده از سال ۱۳۴۲ به بهره‌برداری رسید و در طول ۲۳ سال ساخت، زیادی از افراد را کشته یا زخمی کرد. در سال ۱۳۶۲، جاده جدیدی از دماوند، فیروزکوه و سوادکوه گشوده شد.

اما به دلیل سکونت و ساخت و ساز در منطقه هراز و نیاز به دسترسی به تأسیسات مهم مانند سد لار، فکر بستن جاده هراز هرگز به عمل نیافت. این جاده انتخاب دومین جاده زیبای ایران بعد از جاده چالوس بوده و تاریخ منطقه البرز و دماوند، آمل و ایران را نشان می‌دهد. جاده هراز کوتاه‌ترین مسیر بین تهران و آمل است و در ایام نوروز، میزبان میلیون‌ها مسافر می‌باشد.

اما ترافیک بسیار زیاد و ظرفیت کم جاده گاهی باعث ایجاد ترافیک طولانی می‌شود. به همین دلیل، پروژه چهارخطه کردن این جاده در حال اجرا است. جاده هراز دارای ۱۷ تونل است که طولانی‌ترین آن بیش از ۳۲۹۰ متر است. این جاده یکی از جذاب‌ترین جاده‌های اتومبیل روی منتهی به شمال کشور است و در اطراف آن جاذبه‌های گردشگری متنوع وجود دارد که مسافران را به خود جلب می‌کند.

موقعیت جاده هراز کجاست

این جاده پس از عبور از شمال شهر دماوند بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، شهر گزنک و لاریجان را پشت سر می‌گذارد و در نهایت به شهر آمل متصل می‌شود.

در ۹۰ کیلومتری آمل، راه فرعی لاسم-ارجمند به جاده فیروزکوه نیز از جاده هراز منشعب می‌شود.

جاده هراز دارای ۱۷ تونل است که مجموع طول این تونل‌ها به ۹۰۰۰ متر می‌رسد. طولانی‌ترین تونل در مسیر هراز، تونل امام زاده هاشم با طول ۳۲۹۰ متر است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. از دیگر تونل‌های این جاده عبارتند از: تونل وانا، لهاش، تونل سیاه بیشه، تونل دوآب، تونل گروازمال، تونل سیاه‌بند، تونل شکرالله رود، تونل احمدمال، تونل آیو و تونل نورانی نام برد. همچنین بهمن گیر امامزاده هاشم نیز با طول ۱۳۰۰ متر در این جاده قرار دارد.

در سال ۱۳۹۲ بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین تونل جاده‌ای کشور به طول ۳۲۹۰ متر افتتاح شد، با بهره‌برداری از این طرح، فاصله ۲۱ کیلومتری منطقه پلور مازندران تا منطقه آبعلی تهران به ۱۲ کیلومتر کاهش یافت.

جاذبه های گردشگری جاده هراز

هراز یکی از معروف‌ترین جاده‌های کشور است که از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است. این جاده از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی متنوعی برخوردار است که باعث جذب گردشگران و طبیعت‌گردان می‌شود.

بین جاذبه‌های گردشگری این جاده می‌توان به قله دماوند، امامزاده هاشم، آبشارها، دریاچه‌ها، غارها، قلعه‌ها، تپه‌ها، روستاها و ییلاقات اشاره کرد. امامزاده هاشم به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های مذهبی این جاده شناخته می‌شود و از آثار ملی ایران به شمار می‌آید. این امامزاده در مرتفع‌ترین نقطه جاده هراز و در گردنه‌ای به همین نام واقع شده است.

همچنین کتیبه شکل شاه از جاذبه‌های تاریخی این جاده محسوب می‌شود. این جاذبه‌ها همه با هم تجربه یک سفر گردشگری فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند و زیبایی‌های طبیعی و تاریخی منطقه را به نمایش می‌گذارد.

در صورتی که شما به این مکان زیبا سفر کرده و خودروی خود را خراب کرده‌اید، شرکت امداد خودروی هراز آماده است تا به شما کمک کند. با تیم ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن به شما کمک کنیم و خودروی شما را تعمیر کنیم. از اینکه ما را انتخاب کرده‌اید، ممنونیم و امیدواریم که به شما خدماتی با کیفیت ارائه دهیم.

تماس با ما

امداد خودرو هراز

یدک کش خودرو هراز

امداد خودرو هرازخدمات امداد خودرو هراز با تیم مجرب و تخصصی بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد . تیم امداد خودرو هراز با دارا بودن انواع خودرو یدک کش در کنار شماست .

تیم امداد خودرو هراز با تجربه و مهارت بالا، در کوتاهترین زمان ممکن به محل شما می رسد و با حل مشکلات خودروی شما، به شما آرامش و اطمینان می بخشد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو هراز، کافی است با شماره تماس ما تماس بگیرید و ما در کمترین زمان ممکن به شما کمک خواهیم کرد. با امداد خودرو هراز، همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

هدف ما از ارائه خدمات امداد خودرو، ایجاد اطمینان و آرامش برای شماست. با اعتماد به تیم ما، شما می‌توانید در هر شرایط وضعیتی، با اطمینان از اینکه در صورت بروز مشکل، تیم ما به سرعت به کمک شما خواهد رسید، روزهای خوب و بد خودروی خود را با آرامش و اطمینان رانندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
حمل خودرو
امداد خودرو